PS4版に慣れてからPC版のWolrd War Z をやるようになったら、スキルの詳細が判らなくて困った。PCの英語版を意訳して載せているサイトをよく見るけど、PS4の日本語版をそのまま載せているものは発見できなかった。そこで、PS4版のスキル日本語訳を載せておく。スキルパークのバージョンは、2020年10月20日時点の内容。

テキストも書いてあるが、ゲームをしながらスマホで簡単に確認できるように、実際のゲーム画面と同様のスキルパークの画像を載せておく。画像をタップすると拡大できる。スマホに保存しておこう。

スマホ用の縦画像

PC用の横画像

PS4版の日本語表記

1.ガンスリンガー

ギミー・ア・リーズン

スタート時から徹甲手榴弾と小型サブマシンガンを装備。動作中に起きる武器の精度低下、反動が軽減される。

1.ファイアー・イン・ザ・ホール

徹甲手榴弾のキル数が25%上昇。(基本:14)

2.インパクト・グレネード

徹甲手榴弾が衝撃と同時に爆発する。与えるダメージが100%増加するが、爆発範囲が50%減少する。

3.パワー・ナップ

装備中でない武器が、7秒に1度自動的に装填される。

4.スワッピング・マグス!

すべての武器の装填速度が25%上昇。

5.フロント・ライン・サプリ

プライマリまたはセカンダリウェポンでヘッドショットを行うと、自動的にマガジンに5%の弾薬が補充される。

6.アドレナリン

マガジン内の弾薬が25%未満でリロードした時、装填速度が50%上昇する。効果は5秒間。

7.ヘヴィー・メタル

スタート時から改良済みのMAG5マシンガン(ダメージ50%上昇、弾薬数50%増加)を装備。プレイ中に回収するMAG5は、全て改良済み。

8.ガンナー

スタート時からスポーティングカービンPAC-15を装備。

9.ディス・イズ・マイ・ライフル

スタート時からARK-103アサルトライフルを装備。

10.シーク・アンド・デストロイ

半径20メートル以内で活動中のスペシャルゾンビすべてに、マークが付く。

11.バウンティー・ハンター

スペシャルゾンビへのダメージが25%上昇。

12.ウィートグラス

HPが25%上昇。

13.スレイト・オブ・ハンド

武器交換の速度が150%上昇。

14.ガン・ファンタスティック

プライマリウェポン、セカンダリウェポンの順で弾薬を使い果たすと、自動的にプライマリウェポンがリロードされる。

15.コンセントレーション

ヘッドショットでゾンビを5体連続で倒すと、体力が一時的に増幅する。(クールダウン30秒)

16.柔道

通常及びスペシャルゾンビにより圧し掛かられた時、自動的に立ち上がり敵を押し返す。(クールダウン180秒)

17.ウェルカミング・コミュニティ

チームメイト全員の使用する設置型マシンガンの弾薬が、25%上昇する。

18.S890ショーティ

スタート時から、セカンダリウェポンにS890ショーティを装備。

19.センジャタ

セカンダリウェポンにセンジャタPDWを装備したまま任務を開始する。

20.マイ・バッド

味方へのフレントリーファイヤーのダメージが50%減少。

21.ディープ・ポケット

プライマリ、セカンダリウェポンの弾薬数が25%増加

22.アクション・ヒーロー

チームで最後の生き残りとなった場合、7秒間、弾薬を消費せずプライマリとセカンダリウェポンを使えるようになる。

23.フリー・リフィル

装備品(手榴弾等)で敵を倒すごとに、プライマリウェポンの弾薬が3%追加される。

24.ワーク・ベルト

徹甲手榴弾の最大所有数が3まで増加。

25.ポケットファクトリー

ミッションの途中、装備バッグを回収できなくなるが、装備を持続的に補充する。(150秒で最大値に到達)

26.ヘッドハンター・リワード

ヘッドショットでゾンビを5体連続で倒すと、装備のうち1つの弾薬が補充される。(クールダウン15秒)

27.アニヒレーター

プライマリ、セカンダリ、ヘヴィーウェポンのダメージが15%上昇。

28.スイッチルー

プライマリ、セカンダリウェポンを持ち替えると、火器のダメージが50%上昇する。5秒間に持続される。

29.スリフティー

弾薬数が25%未満の状態でリロードすると、火器のダメージが50%上昇する。3秒間に持続される。

30.ウォー・フェース

ゾンビを連続で25体倒すと、チーム全員の火器ダメージが50%上昇する。20秒間に持続される。

31.リロードII 名声ランク1

プライマリウェポンのリロード速度が10%増加する

32.リロードIII 名声ランク2

セカンダリウェポンのリロード速度が15%増加する

33.大きなポケットII 名声ランク3

所持できるプライマリおよびセカンダリウェポンの弾薬数が10%増加する

34.穴の中の火II 名声ランク4

徹甲手榴弾によって倒せる敵の数が20%増える。(基本数:14)

2.ヘルレイザー

0.デモマン

C4爆弾からショットガン、グレネードランチャーまで。

1.スローイング・アーム

C4爆弾を投げる距離が50%上昇する。

2.ヒァ・キティ

クレイモア設置後の5秒間、ゾンビを引き寄せるが、倒せる数が35%体減少する。(基本:14体)

3.ノット・トゥデイ

死亡までのダウン猶予数が1上がる。

4.ウェルカム・マット

クレイモアを起爆すると、爆発前の3秒間、ゾンビを引き寄せる。スタート時からクレイモアを所持。

5.グリーン・フィンガード

クレイモアグレネードの設置スピードが50%上がる。25%の確率で、所持数を減らすことなくクレイモアを設置できる。スタート時からクレイモアを所持。

6.ウェルカミング・コミュニティ

もてない係のいるチームが使う迫撃砲は、キル数が通常の25%上昇する(基本:40)。

7.アンシェイカブル

爆発による自己ダメージを100%軽減。

8.ディレクトテッド・ブラスト

すべての爆破で、ゾンビのダメージが100%上昇する。

9.ニンブル・サムズ

全てのショットガンの装填速度が50%上昇する。

10.デモリッション・スクワッド

爆発物のキル数が25%上昇。チーム全体に適用される。

11.バウンティー・ハンター

スペシャルゾンビへのダメージが25%上昇。

12.ウィートグラス

HPが25%上昇。

13.ウォーク・ソフトリー…

スタート時からS890ショットガンを装備。

14.トゥーレッド・アップ

クレイモアグレネードの所持数を4、C4爆薬の所持数を3に増加。

15.ピックポケット

ゾンビを15体連続で倒すと、装備のうち1つの弾薬が補充される。(クールダウン60秒)

16.アイル・テイク・ザット

スペシャルゾンビを倒すと、装備のうち1つの弾薬が補充される。(クールダウン60秒)

17.フリー・ライフルI

プライマリウェポンで1体倒すごとに、弾薬が1%追加される。

18.フリー・ライフルII

プライマリウェポンで1体倒すごとに、弾薬が1つ、マガジンに補充される。

19.サード・ハンド

近接戦でゾンビを15体連続で倒すと、即座にプライマリウェポンが装填される。

20.ハリウッド

本人とそのチームメイトの、爆薬と銃によるダメージを30%軽減

21.スコーチド・アース

クレイモアグレネードとC4爆薬による爆発が、周辺まで及ぶ。

22.ディープ・ポケット

ヘヴィーウェポンの弾薬数が35%増加。

23.ホール・パンチ

ショットガンの射程距離が50%上昇。

24.センジャタ

セカンダリウェポンにセンジャタPDWを装備したまま任務を開始する。

25.サンパー

スタート時からセカンダリウェポンにグレネードランチャーを装備。

26.ヘヴィー・レイン

スタート時から改良済みのヘイルストームMGL(ダメージ50%上昇)を装備し、弾薬数も50%上昇。プレイ中に回収するヘイルストームMGLも全て改良済み

27.ノック・ノック

スタート時からブリーチングチャージを所持。

28.ジョブ・サティスファクション

ゾンビを15体連続で倒すと、一時的に体力が回復する。

29.プレデター

爆弾でゾンビを倒すと、火器のダメージが50%秒間10上昇する。

30.テクニシャン

C4爆薬、クレイモア地雷とMGLでのキル数が25%上昇。

31.剛腕II

C4の投擲距離が25%伸びる。

32.熟練者

武器の交換が25%だけ早くなる

33.しっかり爆破II

爆破によって倒せる敵の数が10%増える

34.サンパーII

サンパーGLの弾薬容量が1増加する

3.メディック

0.ブースター・ショット

スタート時からスティムピストル、小型サブマシンガン、メディキットを装備。味方にメディキットを使用すると、その効果の25%は本人にも適用される。

1.ドクター・イン・ザ・ハウス

メディキットの効果が10%上昇(基本70%)。

2.トリアージ

治療速度が50%上昇。

3.シュガー・コーテッド

味方にメディキットを使用すると、一時的に体力が増加する。

4.パッチ・アップ

味方を復活させると、その味方の体力が30%回復する(基本:20%)

5.パラメディック

復活速度50%上昇。

6.ピック・ミイ・アップ

味方を復活させた場合、両方が一時的に体力が回復する。

7.ビッグ・ファーマ

スティムピストルの上限所有数が4に増加。

8.ペインキラー

スティムピストルの一時的な体力回復が25%上昇し、効果が50%秒伸びる。

9.エンパシー

味方にスティムピストルを使うと、その効果の50%が本人にも適用される。

10.テナシティ

戦闘不能状態の味方の生存時間が、30%上昇(基本:40秒間)

11.セカンド・ウィンド

25%の確率で、行動不能にならずに体力が25%回復する(60秒間のクールダウン)

12.ウィートグラス

HPが25%上昇。

13.ネイビー・シール

スタート時からサブマシンガンTMP5を装備。

14.エフィシェンシー

30%の確率で、メディキットを消費せずに使用できる。

15.グッド・カルマ

味方にメディキットを使うと、その効果の50%が本人にも適用される。

16.コンバット・メディック

ゾンビを連続で15体倒すと、50%の確率でメディキットが補充される。(180秒間のクールダウン)

17.フリー・ハグ

25%の確率で、スティムピストルを消費せずに使用できる。

18.ピックポケット

ゾンビを15体連続で倒すと、装備のうち1つの弾薬が補充される。(クールダウン20秒)

19.アイル・テイク・ザット

スペシャルゾンビを倒すと、装備のうちの1つの弾薬が補充される。(クールダウン30秒)

20.ファイティング・チャンス

ダウンした味方にスティムピストルを使うと、その相手は復活する。

21.フォーギブ・アンド・フォーゴッド

チーム全員のフレンドリーファイヤーのダメージが25%減少する。

22.イン・ザ・ゾーン

スティムピストルまたはメディキットを使うと、火器のダメージが50%上昇する。効果は10秒間。

23.ファイティング・フィット

火器のダメージが25%上昇。チーム全員の体力が50%を超えている時に限定。

24.バトル・サージェン

スティムピストルを使うと、体力が10%回復する。

25.エマージェンシー・レスキュー

HPが25%を切った場合、一時的に体力が回復する。(クールダウン180秒)

26.シークレット・イングリディエント

スティムピストルを使うと、マスキング効果が5秒間長く続く。

27.ロボトミー

サブマシンガンでヘッドショットを行うごとに、マガジンに弾薬が2補充される。

28.スワッピング・マグス!

サブマシンガンの装填速度が25%上昇する。

29.アドレナリン

装填速度が50%上昇。体力が35%を切った状態で発動する。

30.ドクターズ・バッグ

味方にメディキットを使用すると、その相手の体力が10%復活する。

31.痛み止めII

スティムピストル効果が25%長続きする

32.トリアージII

メディキットの使用速度が25%早くなる

33.リモートヘルスケア

スティムピストル効果範囲が25%増える

34.ネイヴィーシールII

SMG範囲が25%増える

4.フィクサー

0.ミュール

スタート時から支給バッグ、スカウトライフルを所持。味方全員のプライマリ、セカンダリウェポンの弾薬最大所持数が10%上昇する。

1.キックバック

味方に支給バッグを使われたら、20%の確率で爆薬を入手する。

2.アーモリー

支給バッグを使うと、20%の確率で装備が補充される。自分以外の誰かがバッグのアイテムを回収した時のみ有効。

3.スタンド・バイ・ミー

味方を復活させる、またダウン状態から放出すると、火器のダメージが100%上昇する。効果は10秒間。

4.ナイト・オウル

マスキングガスグレネードを使うと、体力が一時的に増幅する。スタート時からマスキングガスグレネードを所持。

5.サイド・エフェクト

マスキングガスはゾンビに有効。スタート時からマスキングガスグレネードを装備。

6.ギブエム・ヘル

味方を復活させると、本人と相手が爆薬を入手。

7.ノック・ノック

スタート時からブリーチングチャージを所持。

8.パラメディック

復活速度が100%上昇。

9.クロークルーム

味方を復活させると、本人と相手のマスキング効果が3秒に延長。

10.プリーズ・スタンド・アップ

味方が全員戦闘不能またはゾンビに倒されている時、フィクサーは立ち上がることができる。

11.マイ・ラウンドI

味方全員のプライマリ、セカンダリウェポンの弾薬の最大所持数が10%上昇。

12.ウィートグラス

HPが25%上昇。

13.ガンナー

スタート時からスポーティングカービンPAC-15を装備。

14.ワン・フォー・ザ・ロード

マスキングガスグレネード及び支給バッグの上限所有数が2増加する。だが、マスキングガスグレネードの効果時間が3減少し、支給バッグの爆発物が25%減少する。

15.ピックポケット

ゾンビを15体連続で倒すと、装備のうち1つの弾薬が補充される。(クールダウン90秒)

16.スカベンジャー

スペシャルゾンビを倒すと、装備のうちの1つの弾薬が補充される。(クールダウン90秒)

17.インスタント・リプレイ

所有する支給バッグを使用した味方は、プライマリウェポンの弾薬が20%補充される(基本:10%)

18.アンダー・ザ・テーブル

マスキングガスに触れた者は、プライマリウェポンの弾薬が10%補充される。

19.ゴー・ゲットエム

味方を復活させると、チーム全員のプライマリウェポンの弾薬が25%補充される。

20.エフィシェンシー

支給バッグの爆薬保有数が25%増加。マスキングガスグレネードの効果が2秒延長。

21.ライトニング・ハンズ

全てのセミオートマチックライフルの装填速度が25%上昇。

22.パワー・ショット

全てのセミオートマチックライフルが威力を増す。

23.カスール6

スタート時からカスール6をセカンダリウェポンとして所持。

24.フォース・オブ・ジュライ

支給バッグの使用回数が1増加する。(基本:4)

25.シャドー・ウォーカー

マスキングガスグレネードの効果が2秒延長(基本:6秒)

26.ダークネス・フォール

マスキングガスの効果持続時間が7秒延長(基本:5秒)

27.マイ・ラウンドII

味方全員のヘヴィーウェポンの弾薬の最大所持数が10%上昇。

28.バンドリアー

チーム全員、迫撃砲と設置型マシンガンの弾薬所有数が25%上昇。チーム全員、防衛武器の耐久性が25%上昇。

29.ザ・ビッグ・ファイブ・オー

スタート時から改良済みBF25ペイロードライフルを装備。そのダメージは50%上昇、弾薬数は50%増加。プレイ中に回収するすべてのBF25ペイロードライフルは改良済み。

30.コーポレート・パワー・ナップ

チームメイト全員の装備中でない武器が、10秒に1度自動的に装填される。

31.ノック係II

消費することなくブリーチングチャージを10%回使用することができる

32.救急救命士II

復活速度が25%早くなる

33.おごるよII

自身とチームメイトのプライマリおよびセカンダリウェポンの弾薬容量が5%増加する

34.賞金稼ぎ

スペシャルゾンビへ与えるダメージが10%増加する

5.スラッシャー

0.ショック・トループス

スタート時からスタンガンと小型サブマシンガンを所持。近接攻撃は二重のダメージを与える。1度の攻撃で2体倒せる。

1.クラウド・コントロール

近接攻撃の影響範囲が50%増加。

2.オール・エルボーズ

ゾンビに接近された時の動作速度のペナルティが、100%に減少。

3.ルーテッド

通常のゾンビに圧し掛かられなくなる。(スペシャルゾンビには無効)

4.ジュースド・アップ

スタンガンの効果時間が100%延長。

5.ゼウス

スタンガンの射程距離が50%延長、標的数20となる(基本距離:12メートル、基本標的数:15)

6.ハイ・ボルテージ

スタンガンのダメージが150%上昇。

7.バレット・ドジャー

近接攻撃の間、フレンドリーファイヤーの被弾が100%減少する。

8.ニンブル

近接攻撃中、受けるダメージが50%減少。

9.ウィズ・マイ・ラスト・ブレス

近接攻撃で倒せる敵の数が2増加。体力が35%を切っている時に発動する。

10.スライス・アンド・ダイス

チーム全員、近接攻撃の回数が+2増加。

11.トロフィー・ハンター

スペシャルゾンビへのダメージが25%上昇。

12.ウィートグラス

HPが25%上昇。

13.サイレント・キラー

スタート時からサイレンサーを搭載したTMP5サブマシンガンを装備。

14.ビガー

ゾンビを近接武器で連続して10体倒すと、体力が一時的に回復する(30秒間のクールダウン)

15.クローク・アンド・ダガー

ゾンビを近接武器で連続10体倒すと、マスキング効果が得られる(クールダウン:30秒)

16.サード・ハンド

近距離でゾンビを5体連続で倒すと、即座にプライマリウェポンが装填される。

17.ヘヴィー・メタルI

スタート時から改良済みのチェーンソー(ダメージ50%上昇、弾薬数50%増加)を装備。プレイ中に回収するチェーンソーは、全て改良済み。

18.ヘヴィー・メタルII

スタート時から改良済みのTaiga-12(ダメージ25%上昇、弾薬数25%増加)を装備。プレイ中に回収するTaiga-12は、全て改良済み。

19.バトル・シティ

圧し掛かられた時、5秒で自動的に立ち上がる。

20.エクスキューショナーI

近接攻撃の回数が1増加。近接攻撃のダメージは50%上昇。

21.ショック・セラピー

スタンガンで近接攻撃をする間は疲労しない。

22.サムライ

近接攻撃で連続15体のゾンビを倒した時、1度の攻撃でさらに1体のゾンビを倒せるようになる。効果は10秒間。

23.ブラッドラスト

スペシャルゾンビを近接武器で倒すと、100%秒間火器のダメージが15上昇。

24.スペアー・バッテリーズ

スタンガンの容量が4に増加。

25.ピックポケット

ゾンビを15体連続で倒すと、装備のうち1つの弾薬が補充される。(クールダウン60秒)

26.ローン・シャーク

スペシャルゾンビを倒すと、50%の確率でそうびが補充される。

27.フラッシュ・セール

スタンガンを使うと、倒した敵の数に応じ、プライマリウェポンの弾薬が1%ずつ補充される。

28.スワッピング・マグス!

サブマシンガンの装填速度が25%上昇する。

29.アドレナリン

装填速度が50%上昇。体力が35%を切った状態で発動する。

30.ブレード・マスター

近接攻撃1回で倒せるゾンビの数が、1増加。

31.満タンII

スタンガン効果継続時間が15%長くなる

32.ゼウスII

スタンガン範囲が15%広がる

33.処刑人III

疲労するまでに1回の近接攻撃を追加で繰り出せるようになる

34.軽やかにII

近接攻撃中の被ダメージが10%軽減される

6.エクスターミネーター

0.ファイアースターター

スタート時から火炎瓶とショットガンを所持。ゾンビの群れを攻撃する間、ダメージが25%上昇。

1.パロマニアック

火炎瓶のダメージが50%上昇。

2.ハングオーバー

火炎瓶の効果時間が75%秒延長。

3.クラウド・コントロール

近接攻撃の影響範囲が50%増加。

4.レージ・モード

通常及びスペシャルゾンビにより圧し掛かられた時、自動的に立ち上がり敵を押し返す。(クールダウン300秒)

5.オール・エルボーズ

ゾンビに接近された時の動作速度のペナルティが、100%に減少。

6.ルーテッド

通常のゾンビに圧し掛かられなくなる。(スペシャルゾンビには無効)

7.ドラゴン・ハイド

火への抵抗力が100%増加。

8.ヘヴィー・メタル

スタート時から改良済みのRPGL4(ダメージ100%上昇)を装備。プレイ中に回収するRPGL4は、全て改良済み。

9.ヘヴィー・メタルII

スタート時から改良済みのTaiga-12(ダメージ25%上昇、弾薬数25%増加)を装備。プレイ中に回収するTaiga-12は、全て改良済み。

10.バンドリラー

チーム全員、迫撃砲と設置型マシンガンの弾薬所有数が25%上昇。チーム全員、防衛武器の耐久性が25%上昇。

11.ディープポケット

プライマリ、セカンダリウェポンの弾薬数が25%増加

12.ウィートグラス

HPが25%上昇。

13.ライフルマン

スタート時からARK-103アサルトライフルを装備。

14.グリーン・フィンガード

爆発範囲内にターゲットが5体以上居る時のみ、クレイモアが爆発できるようになる。スタート時からクレイモアを所持。

15.ファイアー・トラップ

クレイモアグレネードを使用すると、周囲が燃える。スタート時からクレイモアを所持。

16.コンバット・エンジニア

20%の確率で、使い終わった防衛キットが復活(大群モードに関しては10%)

17.セカンド・ウインド

行動不能になるが、HPが25%回復する。(クールダウン120秒)

18.ジョブ・サティスファクション

ゾンビを15体連続で倒すと、体力が一時的に増幅する。(クールダウン30秒)

19.クローク・アンド・ダガー

ゾンビを連続15体倒すと、3秒間のマスキング効果が得られる。

20.ハリウッド

本人とそのチームメイトの、爆薬と銃によるダメージを50%軽減.

21.ブロード・ショルダーズ

ヘヴィーウェポンの弾薬所持数が25%増加。

22.バレット・レイン

全てのオートマチック武器の装填速度が25%上昇。

23.サード・ハンド

近接戦でゾンビを15体連続で倒すと、即座にプライマリウェポンが装填される。

24.パーティ・アド・マイ・プレース

火炎瓶の最大所持数が3になり、クレイモアの最大所持数は4になる。

25.ピックポケット

ゾンビを15体連続で倒すと、装備のうち1つの弾薬が補充される。(クールダウン60秒)

26.ポケットファクトリー

ミッションの途中、装備バッグを回収できなくなるが、装備を持続的に補充する。(150秒で最大値に到達)

27.ノウ・ハウ

火炎瓶とクレイモアで25%体の敵が倒せる。

28.ホット・ソース

火炎瓶のダメージが100%上昇。

29.ゴースト

チームで最後の生き残りとなった場合、自動的にマスキング効果が掛かる(行動不能またはゾンビに捕まった状態では適用されない)

30.ディア・デビル

付近に30体以上のゾンビが居る時、火器のダメージが25%上昇し、近接攻撃の回数が2増加する。

31.青汁II

HPが5%増加する

32.銃弾の雨II

ショットガンとセミオートマチックウェポンのリロード速度が10%早くなる

33.ノウハウ

火炎瓶とクレイモアにより倒せる敵の数が10%増える

34.大きなポケットII

所持できるプライマリウェポンの弾薬数が10%増加する

7.ドローンマスター

フライング・スタート

スタート時からスカウトライフルとクワッドローターを装備。クワッドローターは近距離のゾンビ1体をスタンさせる。フルチャージあたり12回攻撃するが、スペシャルゾンビをスタンさせるには5回の攻撃が必要。

1.ゴー・ザ・ディスタンス

クワッドローターのチャージ(スタンガンのスタン数/クワッドローターのキル数)が15%増える。

2.テイク・ア・ロード・オフ

クワッドローターのチャージ30%増加するが、プライマリおよびセカンダリウェポンの弾薬数が20%減少する。

3.ロングショット

クワッドローターの射撃範囲が100%増える。(初期値:スタンガン2メートル、拳銃15メートル)

4.サイレント・スティンガー

クワッドローターにサイレンサー付きの拳銃を装備し、半径15メートル以内のゾンビを攻撃する。フルチャージあたり15体を倒す。

5.ファイヤークラッカー

クワッドローターに拳銃を装備し、半径15メートル以内のゾンビを攻撃する。ダメージが100%増加する。フルチャージあたり15体を倒す。

6.ライトニング・ストーム

クワッドローターのスタンガンの連射速度が50%上昇する。

7.オーバードライブ

「装備を使う」ボタンを押すと、クワッドローターの連射率が100%秒間6増える。クワッドローターは効果が終わった後、すぐ動力を失う。

8.ウェルトレインド

「装備を使う」ボタンを押すと、アクティブクワッドローターを「続く」/「待つ」に切り替える。「待つ」モードのクワッドローターのダメージが50%増える。(スタンガン及び拳銃両方に有効)

9.ザ・ビッグ・ファイブ・ゼロ

スタート時から改良済みBF25ペイロードライフルを装備。そのダメージは25%上昇、弾薬数は25%増加。プレイ中に回収する すべてのBF25ペイロードライフルは改良済み。

10.リチャージャブル

アクティブクワッドローターが最後の射撃1%秒後からチャージを1秒あたり5回復する。

11.バースト・プロ

バーストファイヤーモードのリロード速度が25%増加する。

12.ウィートグラス

HPが25%上昇。

13.ウェポン・オブ・チョイス

スタート時からル・クレロンブルバップライフルを装備。

14.バックアップ・プラン

続くクワッドローターはなく、インベントリにクワッドローターを1体保有した状態で捕まってしまった場合、クワッドローターが自動で出動する。(クールダウン180秒)

15.パーティング・ギフト

クワッドローターが動力を失った場合、一時的HP回復。(クワッドローターが続く人に)

16.セービング・グレース

クワッドローターが続く人が行動不能になる直前、マスキング効果を6秒間与える。(クールダウン180秒)

17.パイド・パイパー

「装備を使う」ボタンを長押しで、クワッドローターに照準した場所へ移動させる。5秒間ゾンビを引き寄せる。移動したクワッドローターは、秒間ゾンビを引き寄せて動力を失う。

18シェアリング・イス・ケアリング

「装備を使う」ボタンを長押しで、クワッドローターに照準した味方を続くようにする。余分のクワッドローターが必要で、クワッドローター1つにだけ命令できる

19.カミング・イン・ホット

「装備を使う」ボタンを長押しで、クワッドローターに照準した場所に飛んでいき爆発させる。

20.ペイロード・パワー・アップ

スタンガンを装備したクワッドローターが攻撃1回で2体にダメージを当たる。(基本:1)ターゲット当たり1つのチャージを消費する。拳銃を装備したクワッドローターのダメージが50%上昇する。

21.ハウスキーピング

クワッドローターが自動で半径10メートル以内の敵のグレネードを破壊し、自動砲塔を確保する。

22.キープ・イット・ダウン

スクリーマーを初スクリームから20秒以内倒せなかった場合、アクティブクワッドローターがスクリーマーを倒すため自動的に出動する。クワッドローターはスクリーマーを倒した後、動力を失う。

23.アイ・イン・ザ・スカイ

クワッドローターの半径14メートル以内のスペシャルゾンビすべてにマークが付く。

24.ポケットファクトリー

ミッションの途中、装備バッグを回収できなくなるが、装備を持続的に補充する。(150秒で最大値に到達)

25.フライト・オブ・フューリー

ゾンビを連続15体倒すと、インベントリの中、クワッドローター1つが回復する(クールダウン180秒)

26.スペシャル・プライズ

スペシャルゾンビを倒すと、インベントリの中、クワッドローター1つが回復する(180秒)

27.マルチタスク

クワッドローター出動時、プライマリウェポンが自動的に装填される。

28.ノット・オン・マイ・ウォッチ

クワッドローターが続く人のフレンドリーファイヤーで受けるダメージが100%減少する。

29.ネクスト・ベスト・シング

スタート時からガイスト17MPマシンピストルをセカンダリウェポンとして装備。

30.アウト・ウィズ・ア・バング

クワッドローターが動力を失った場合、半径10メートル以内の最大5体のゾンビをスタンさせる。(拳銃にも有効)

31.弾薬ドロップ

クワッドローターが動力を失った場合、クワッドローターが続く人のプライマリウェポンの弾薬が10%補充される。

32.アンフェタード

ゾンビに接近された時、クワッドローターが続く人の動作速度のペナルティが50%減少する。

33.スポッター

クワッドローターが続く人の火器のダメージが15%増える。

34.ガーディアン・エンジェル

クワッドローターが続く人が受けるダメージが10%減少する。

PC英語版の表記

1.Gunslinger

Gimme a Reason
Start with Frag Grenade and Compact SMG. Movement has no effect on weapon accuracy, recoil effect also reduced

1 Fire in the Hole
Frag Grenade can kill 25% more targets (base: 14)

2 Impact Grenades
Frag Grenades explode on impact. They deal 100% more damage but have 50% smaller explosion radius

3 Power Nap
Unequipped weapon automatically reloads after 7 seconds

4 Swapping Mags!
Reload speed increased by 25% on all weapons

5 Front Line Supply
Headshots made with primary or secondary weapons automatically restore 5% rounds to the magazine

6 Adrenaline
Reloading a weapon with less than 25% ammo in the magazine provides a 50% reload speed boost for 5 seconds

7 Heavy Metal
Start with improved MAG5 Machinegun that deals 50% more damage, and has 50% more ammo. All MAG5 machinegun pickups also improved

8 Gunner
Start with Sporting Carbine PAC-15

9 This is My Rifle
Start with ARK-103 Assault Rifle

10 Seek and Destroy
All active special zombies within a radius of 20 meters will be automatically marked

11 Bounty Hunter
Deals 25% more damage to special zombies

12 Wheatgrass
Health increased by 25%

13 Sleight of Hand
Switch weapons 150% faster
Segment Five

14 Gun Fanatic
Draining primary and secondary weapons’ magazines automatically reloads primary weapon

15 Concentration
Killing 5 zombies consecutively with only headshots grants temporary health boost (cooldown 30 seconds)

16 Judo
When pinned down by usual or special zombies you will automatically rise up and push your attackers back (cooldown 180 seconds)
Segment Six

17 Welcoming Committee
Stationary machinegun ammo increased by 25% for all teammates

18 S890 Shorty
Start with a S890 Shorty in your secondary weapon slot

19 Senjata
Start with a Senjata PDW in your secondary weapon slot

20 My Bad
Deal 50% less friendly fire damage to your teammates

21 Deep Pockets
Carried ammo capacity for primary and secondary weapons increased by 25%

22 Action Hero
When you become the last of your team still standing you gain ability to shoot with your primary and secondary weapons without spending rounds in it’s [sic] magazines for 7 seconds

23 Free Refill
Restore 3% of primary weapon ammo for each kill made with equipment

24 Work Belt
Max number of Frag Grenades increased to 3

25 Pocket Factory
You won’t be able to pick equipment bags on the mission, but your equipment will be constantly regenerating (150 seconds to replenish to maximum)

26 Headhunter Reward
Killing 5 zombies consecutively with only headshots grants temporary health boost (cooldown 15 seconds)

27 Annihilator
Primary, secondary and heavy weapons deal 15% more damage.

28 Switcheroo
Switching to primary or secondary weapons increases firearm damage by 50% for 5 seconds

29 Thrifty
Reloading a weapon with less than 25% ammo in the magazine provides a 50% firearm damage boost for 3 seconds

30 War Face
Killing 25 zombies in rapid succession grants 50% firearm damage boost to entire team for 20 seconds

31 Swapping Mags II Prestige Rank Perks1
Reload speed increased by 10% on primary weapons

32 Swapping Mags III Prestige Rank Perks2
Reload speed increased by 15% on secondary weapons

33 Deep Pockets II Prestige Rank Perks3
Carried ammo capacity for primary and secondary weapons increased by 10%

34 Fire in The Hole II Prestige Rank Perks4
Frag Grenade can kill 20% more targets (base: 14)

2.Hellraiser

0 Demoman
Start with C4, Shotgun and Hailstorm MGL

1 Throwing arm
Throw distance of a C4 increased by 50%

2 Here Kitty
C4 will attract zombies for 5 seconds after being planted but can kill 35% less targets (base: 14)

3 Not Today
You may become incapacitated 1 additional time before dying

4 Welcome Mat
Upon trigger Claymores will attract zombies for 3 seconds before explosion. Start with Claymores

5 Green Fingered
Planting speed of Claymores is increased by 50%. 25% chance to plant the Claymore at no cost to your equipment. Start with Claymores

6 Welcoming Committee
Any mortar used by you or teammates can kill 25% more targets (base: 40)

7 Unshakeable
Self-inflicted explosive damage reduced by 100%

8 Directed Blast
You deal 100% more damage to zombies with all explosives

9 Nimble Thumbs
All shotguns’ reload speed increased by 50%

10 Demolition Squad
Explosive equipment can kill 25% more targets. Applies for the whole team

11 Bounty Hunter
Deal 25% more damage to special zombies

12 Wheatgrass
Health increased by 25%

13 Walk Softly
Start with a S890 shotgun

14 Tooled Up
Increase Claymore capacity to 4 and C4 capacity to 3

15 Pickpocket
Killing 15 zombies in rapid succession refills one equipment charge (cooldown 60 seconds)

16 I’ll Take That
Killing a special zombie restores one equipment charge (cooldown 60 seconds)

17 Free Refill I
Restores 1% of primary weapon ammo for each kill made with equipment

18 Free Refill II
Each kill made with equipment restores 1 rounds [sic] to your primary weapon magazine

19 Third Hand
Killing 15 zombies in rapid succession instantly reloads your primary weapon

20 Hollywood
Explosive and fire damage dealt to yourself and your teammates reduced by 30%

21 Scorched Earth
Claymore and C4 explosions will set the nearby area on fire

22 Deep Pockets
Carried ammo capacity for heavy weapon increased by 35%

23 Hole Punch
Shotgun range increased by 50%

24 Senjata
Start with a Senjata PDW in your secondary weapon slot

25 Thumper
Start with a Thumper GL in your secondary weapon slot

26 Heavy Rain
Start with improved Hailstorm MGL that does 50% more damage, and has 50% more ammo. All Hailstorm MGL pickups for you also improved

27 Knock Knock
Start with a Breaching Charge

28 Job Satisfaction
Killing 15 zombies in rapid succession grants a temporary health boost

29 Predator
Killing special zombies boosts firearm damage by 50% for 10 seconds

30 Technician
C4, Claymore Landmines and MGL can kill 25% more targets

31 Throwing Arm II
Throw distance of a C4 increased by 25%

32 Sleight of Hand
Switch weapons 25% faster

33 Directed Blast II
Your explosives can kill 10% more targets

34 Thumper II
Carried ammo capacity for Thumper GL increased by 1

3.Medic

Booster Shot

Start with a Stim Pistol, Compact SMG and free Medkit. Using Medkit on a teammate will also apply 25% of its effect to you

1 Doctor in the House

Medkits heal 10% more (base: 70%)

2 Triage

Apply Medkits 50% faster

3 Sugar Coated

Healing a teammate with a Medkit also grants them a temporary health boost

4 Patch Up

Restore 30% health to a teammate after reviving them (base: 20%)

5 Paramedic

Revive speed increased by 50%

6 Pick Me Up

When you revive a teammate, both of you gain temporary health boost

7 Pig Pharma

Max number of Stim Pistol charges increased to 4

8 Painkiller

Stim Pistol gives 25% more temporary health and its effects last 50% longer

9 Empathy

Using the Stim Pistol on a teammate will also apply 50% of its effect to you

10 Tenacity All incapacitated team members will stay alive for 30% longer (base: 40 seconds)

11 Second Wind

25% chance to regain 25% health and keep going instead of becoming incapacitated (cooldown 60 seconds)

12 Wheatgrass

Health increased by 25%

13 Navy Seal

Start with SMG TMP5

14 Efficiency

30% chance of using a Medkit without depleting your supply

15 Good Karma

Using Medkit on a teammate will also apply 50% of its effect to you

16 Combat Medic

Kill 15 zombies in rapid succession gives 50% chance to receive a Medkit (cooldown 180 seconds)

17 Free Hugs

25% chance of using the Stim Pistol without depleting its charge

18 Pickpocket

Killing 15 zombies in rapid succession refills one equipment charge (cooldown 20 seconds)

19 I’ll Take That

Killing a special zombie restores one equipment charge (cooldown 30 seconds)

20 Fighting Chance

Using the Stim Pistol on a teammate who is pinned will get them to their feet

21 Forgive and Forget

Friendly fire damage reduced by 25% for all team members

22 In the Zone

Using a Stim Pistol or Medkit adds a 50% firearm damage boost for 10 seconds

23 Fighting Fit

Firearm damage increased by 25% when your whole team have more than 50% health

24 Battle Surgeon

Stim Pistol heals 10% of health in addition to the boost effect

25 Emergency Rescue When your health drops below 25%, you gain temporary health (cooldown 180 seconds) 2500 XP 500 Credit icon

26 Secret Ingredient

Stim Pistol grants additional masking effect lasting 5 seconds

27 Lobotomy

Restore 2 rounds in magazine for each headshot made with SMG

28 Swapping Mags!

SMGs’ reload speed increased by 25%

29 Adrenaline

Reload speed increased by 50% when health is below 35%

30 Doctor’s Bag

Medkits used by you and your teammates restore 10% more health

31 Painkiller II

Stim Pistol effects last 25% longer

32 Triage II

Apply Medkits 25% faster

33 Remote Healthcare

Stim Pistol range increased by 25%

34 Navy Seal II

SMG range increased by 25%

4.Fixer

0 Mule

Start with a Supply Bag and Scout Rifle. Increase carried ammo capacity for primary and secondary weapons by 10% for all teammates

1 Kickback

When a teammate uses your Supply Bag there is a 20% chance you will also gain explosive ammo

2 Armory

Using a Supply Bag gives a 20% chance to restore one equipment charge. But the bag owner can only restore his equipment when someone else gains this benefit from his bag

3 Stand by Me

Increases firearm damage by 100% for 10 seconds when reviving or unpinning a teammate

4 Night Owl

Masking Grenades grant an additional temporary health boost. Start with Masking Grenades

5 Side Effects

Masking Grenade gas is lethal to zombies. Start with Masking Grenades

6 Give ‘em Hell

Reviving a teammate grants explosive ammo for both of you

7 Knock Knock

You start with a Breaching Charge

8 Paramedic

Revive speed increased by 100%

9 Cloakroom

Reviving a teammate grants masking effect for 3 seconds for both of you

10 Please Stand Up

If everyone in a team is incapacitated or pinned by a zombie then the Fixer is able to stand up (cooldown 60 seconds)

11 My Round I

Increase carried ammo capacity for primary and secondary weapons by 10% for you and all teammates

12 Wheatgrass

Health increased by 25%

13 Gunner

Start with Sporting Carbine Pac-15

14 One for the Road

Max Masking Grenade and Supply Bag capacity increased to 2. However Masking Grenade effect duration decreased by 3 seconds and Supply Bag contains 25% less explosive ammo

15 Pickpocket

Kill 15 zombies in rapid succession refills one equipment charge (cooldown 90 seconds)

16 Scavenger

Killing special zombie restores one equipment charge (cooldown 90 seconds)

17 Instant Replay

Anyone that uses your supply bag restores 20% of their primary weapon ammunition (base 10%)

18 Under the Table

Anyone entering Masking Grenade gas cloud restores 10% of primary weapon ammo

19 Go Get ‘Em

Reviving a teammate will restore 25% of primary weapon’s ammunition for you and your teammate

20 Efficiency

Supply bag contains 25% more explosive ammo. Masking grenade effect duration increased by 2 seconds

21 Lightning Hands

All semi automatic rifles’ reload speed increased by 25%

22 Power Shot

All semi automatic rifles gain increased penetration

23 Casull 6

Start with a Casull 6 in your secondary weapon slot

24 Fourth of July

Your Supply Bag can be used 1 more time(s) before depleting (base 4 uses)

25 Shadow Walker

Masking Grenade effect duration increased by 2 seconds (base 6 seconds)

26 Darkness Falls

Masking Grenade gas cloud duration is increased by 7 seconds (base 5 seconds)

27 My Round II

Increase carried ammo capacity for heavy weapons by 10% for all teammates

28 Bandolier

Mortar and Stationary machinegun ammo capacity increased by 25% for all team. Durability of defenses increased by 25% for all team

29 The Big Five O

Start with improved BF25 Payload Rifle that deals 50% more damage and has 50% more ammo. All BF25 Payload Rifle pickups for you also improved

30 Corporate Power Nap

Unequipped weapon automatically reloads every 10 seconds for all teammates

31 Knock Knock II

10% chance of using Breaching Charge without spending it

32 Paramedic II

Revive speed increased by 25%

33 My Round III

Carried ammo capacity increased for primary and secondary weapons by 5% for you and all teammates

34 Bounty Hunter

Deal 10% more damage to special zombies

5.Slasher

0 Shock Troops

Start with Stun Gun and Compact SMG. Melee strikes damage two targets and do twice more damage when you’re not tired. Melee attacks are not slower when tired

1 Crowd Control

Push radius from melee attacks increased by 50%

2 All Elbows

Movement speed penalty when zombies are very close reduced by 100%

3 Rooted

You can never be pinned down by usual zombies (does not affect special zombies)

4 Juiced Up

Stun Gun effect duration increased by 100%

5 Zeus

Increase Stun Gun range by 50% and target count to 20 (base range: 12 m, base target count: 15)

6 High Voltage

Stun Gun damage Increased by 150%

7 Bullet-dodger

Take 100% less friendly fire from bullets while performing melee attacks

8 Nimble

Take 50% less damage while performing melee attacks

9 With My Last Breath

Melee strikes damage 2 more target [sic] when health is below 35%

10 Slice and Dice

You and all teammates can perform more melee strikes (+2) before becoming tired

11 Trophy Hunter

Deal 25% more damage to special zombies

12 Wheatgrass

Health increased by 25%

13 Silent Killer

Start with an [sic] TMP5 SMG with silencer upgrade

14 Vigour

Killing 10 zombies in rapid succession with a melee weapon grants temporary health boost (cooldown 30 seconds)

15 Cloak and Dagger

Killing 10 zombies in rapid succession with a melee weapon grants a masking effect (cooldown 30 seconds)

16 Third Hand

Killing 5 zombies with melee strikes in rapid succession instantly reloads your primary weapon

17 Heavy Metal I

Starts with improved Forrest Warrior Chainsaw deals 50% more damage and has 50% more fuel. All Forest Warrior Chainsaw pickups for you also improved

18 Heavy Metal II

Starts with improved Taiga-12 Heavy Assault Shotgun that deals 25% more damage and has 25% more ammo. All Taiga-12 Heavy Assault Shotgun pickups for you also improved

19 Battle Cry

Automatically stand up from being pinned after 5 seconds

20 Executioner

Perform 1 more melee strike before becoming tired. Melee damage increased by 50%

21 Shock Therapy

You will not become fatigued when melee attacking zombies electrified by the Stun Gun

22 Samurai

Killing 15 zombies in rapid succession allows you to hit 1 more target per melee strike for 10 seconds

23 Bloodlust

Killing special zombies with a melee weapon will increase firearm damage by 100% for 15 seconds

24 Spare Batteries

Max capacity for Stun Gun charges increased to 4

25 Pickpocket

Killing 15 zombies in rapid succession refills one equipment charge (cooldown 60 seconds)

26 Loan Shark

Killing a special zombie gives a 50% chance to restore one charge to your equipment

27 Flash Sale

Using the Stun Gun restores 1% of your primary weapon’s ammunition for every target you stun.

28 Swapping Mags!

SMGs’ reload speed is increased by 25%

29 Adrenaline

Reload speed increased by 50% when health is below 35%

30 Blade Master

Melee strikes damage 1 more target

31 Juiced Up II

Stun Gun effect duration increased by 15%

32 Zeus II

Increase Stun Gun range by 15%

33 Executioner III

Perform 1 more melee strike before becoming tired

34 Nimble II

Take 10% less damage while performing melee attacks

6.Exterminator

0 Firestarter

Start with Molotov and Shotgun. You deal 25% more damage during swarm attacks

1 Pyromaniac

Molotov’s fire damage increased by 50%

2 Hangover

Molotovs burn 75% longer

3 Crowd Control

Push radius from melee attacks increased by 50%

4 Rage Mode

When pinned down by usual or special zombies you will automatically rise up and push your attackers back (cooldown 300 seconds)

5 All Elbows

Movement speed penalty when zombies are very close reduced by 100%

6 Rooted

You can never be pinned down by usual zombies (does not affect special zombies)

7 Dragon Hide

Fire resistance increased by 100%

8 Heavy Metal

Start with improved RPGL4 that deals 100% more damage. All RPGL4 pickups for you also improved

9 Heavy Metal II

Start with improved Taiga-12 Heavy Assault Shotgun that deals 25% more damage, and has 25% more ammo. All Taiga-12 Heavy Assault Shotgun pickups for you also improved

10 Bandolier

Mortar and Stationary machinegun ammo capacity increased by 25% for all team. Durability of defenses increased by 25% for all team

11 Deep Pockets

Carried ammo capacity for primary and secondary weapons increased by 25%

12 Wheatgrass

Health increased by 25%

13 Rifleman

Start with ARK-103 Assault Rifle

14 Green Fingered

Your Claymores are rigged to explode only when there are at least 5 targets in the blast area. Start with Claymore

15 Fire Trap

Claymore explosions set fire to surrounding area. Start with Claymore

16 Combat Engineer

20% chance to restore an expended Defense Kit. (10% for Horde Mode)

17 Second Wind

Instead of becoming incapacitated you will regain 25% health and keep going (cooldown 120 seconds)

18 Job Satisfaction

Killing 15 zombies in rapid succession grants temporary health boost (cooldown 30 seconds)

19 Cloak and Dagger

Killing 15 zombies in rapid succession grants masking effect for 3 seconds

20 Hollywood II

Explosives and fire damage dealt to yourself and your teammates reduced by 50%

21 Broad Shoulders

Heavy weapon ammo capacity increased by 25%

22 Bullet Rain

All fully automatic weapons’ reload speed increased by 25%

23 Third Hand

Killing 15 zombies in rapid succession instantly reloads your primary weapon

24 Party at my Place

Maximum Molotov capacity increased to 3 and Claymore capacity to 4

25 Pickpocket

Killing 15 zombies in rapid succession refills one equipment charge (cooldown 60 seconds)

26 Pocket Factory

You won’t be able to pick equipment bags on the mission but your equipment will be constantly regenerating (150 seconds to replenish to maximum)

27 Know-How

Molotovs and Claymores can kill 25% more targets

28 Hot Sauce

Molotov’s splash damage increased by 100%

29 Ghost

Automatically receive masking effect if you are the last of your team still standing (does not apply if you are incapacitated or pinned)

30 Daredevil

When there are more than 30 zombies in the area, firearm damage is increased by 25% and number of melee strikes before becoming fatigued increased by 2

Prestige Rank Perks

31 Wheatgrass II

Health increased by 5%

32 Bullet Rain II

Shotgun and semi automatic weapons reload speed increased by 10%

33 Know-How II

Molotovs and Claymores can kill 10% more targets

34 Deep Pockets II

Carried ammo capacity for primary weapons increased by 10%

7.Dronemaster

Flying Start

Start with a Scout Rifle and Quadrocopter that will stun single zombies at short range. 12 shots per full charge but stunning a special zombie costs 5 shots

1 Go The Distance

Quadrocopter charge (the number of stun shots or kills the Quadrocopter can perform) is increased by 15%

2 Take a Load Off

Quadrocopter’s charge increased by 30%, but you carry 20% less ammo for primary and secondary weapons

3 Longshot

Quadrocopter’s attack range increased by 100% (base: 2 meters for stun gun, 15 meters for pistol)

4 Silent Stinger

Your Quadrocopter will be equipped with a silenced pistol and will attack zombies in a 15 meter radius. 15 kills per full charge

5 Firecracker

Your Quadrocopter will be equipped with an unsilenced pistol and will attack zombies in a 15 meter radius. Shot damage increased by 100%. 15 kills per full charge

6 Lightning Storm

Your Quadrocopter’s stun gun’s fire rate is increased by 50%

7 Overdrive

Tapping “Use Equipment” button increases Quadrocopter’s rate of fire by 100% for 6 seconds. It cannot be depleted during this time but will be depleted as soon as the effect is over

8 Well Trained

Tapping “Use Equipment” button toggles active Quadrocopter between “follow” and “stationary” modes. Quadrocopter damage in stationary mode increased by 50% (applies to both stun gun and handgun versions)

9 The Big Five 0

Start with improved BF25 Payload Rifle that deals 25% more damage and has 25% more ammo. All BF25 Payload Rifle pickups for you also improved.

10 Rechargeable

Active Quadrocopter will passively restore it’s [sic] charge by 1% per seconds after 5 seconds from its last shot

11 Burst Pro

Reload speed of firearms with burst fire mode increased by 25%

12 Wheatgrass

Health increased by 25%

13 Weapon of Choice

Start with Le Clairon Bullpup Rifle

14 Backup Plan

When you are grabbed, if you have no Quadrocopter following you but have one in your inventory, a Quadrocopter will automatically be launched (cooldown 180 seconds)

15 Parting Gift

Receive small amount of temporary health when the Quadrocopter is depleted (applies to the person it’s following)

16 Saving Grace

If a player followed by a Quadrocopter is hit and about to be incapacitated, the Quadrocopter will grant a masking effect for 6 seconds (cooldown 180 seconds)

17 Pied Piper

Holding “Use Equipment” button commands Quadrocopter to fly to the point you’re aiming at. After it reaches that point it will attract zombies for 5 seconds and will then be depleted

18 Sharing is Caring

Holding “Use Equipment” button commands Quadrocopter to follow a teammate you’re aiming at. You must have a spare Quadrocopter and you can’t have more than two Quadrocopters active at the same time

19 Coming In Hot

Holding “Use Equipment” button commands Quadrocopter to fly to the point you’re aiming at and explode there

20 Payload Power-Up

Quadrocopter equipped with stun gun can hit 2 targets per shot (base: 1) Each target hit carries a charge cost. Quadrocopter equipped with pistol deals 50% more damage

21 Housekeeping

Quadrocopter automatically defuses enemy landmines and captures hostile automatic turrets in 10 meters radius

22 Keep It Down

Active Quadrocopter will automatically target the Screamer if he’s not killed within 20 seconds after his first scream. Quadrocopter will be depleted after the Screamer is dead

23 Eye In The Sky

All active special zombies within a radius 14 meters around your Quadrocopter will be automatically marked

24 Pocket Factory

You won’t be able to pick equipment bags on the mission but your equipment will be constantly regenerating (150 seconds to replenish to maximum)

25 Flight of Fury

Killing 15 zombies in rapid succession restores one Quadrocopter to your inventory (cooldown 180 seconds)

26 Special Prize

Killing a special zombie restores one Quadrocopter to your inventory (cooldown 180 seconds)

27 Multitasking

Automatically reload primary weapon on Quadrocopter launch

28 Not On My Watch

Friendly fire taken is decreased by 100% for person followed by your Quadrocopter

29 Next Best Thing

Start with Geist 17MP machine pistol as secondary weapon

30 Out With A Bang

Quadrocopter stuns up to 10 zombies in 5 meters radius when it is depleted (also applies for handgun version)

Prestige Rank perks

31 Ammo Drop

Person being followed regains 10% of primary ammo when Quadcopter is depleted

32 Unfettered

Movement speed penalty when zombies are very close reduced by 50% for person followed by your Quadcopter

33 Spotter

Firearm damage increased by 15% for person followed by your Quadcopter

34 Guardian Angel

Person followed by your Quadcopter will take 10% less damage

ご意見・ご感想

World War Z についての情報を載せようと始めたブログ。まだまだ日が浅いので、何かご意見やご感想があれば、下記からお願いいたします。良い感想はモチベやネタに繋がるから嬉しいよーん。 問い合わせ